Navštivte naši prodejnu v OC Futurum Brno.

Reklamace a vrácení zboží

Připravili jsme pro Vás podrobný návod a potřebné formuláře ke stažení, abyste mohli snadno vyřídit svou reklamaci nebo vrácení zboží.
Veškeré informace o reklamaci zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů naleznete na této stránce.

 

Reklamace zboží (např. poškozené nebo vadné zboží)

Pokud zjistíte, že je zakoupené zboží poškozené nebo vykazuje výrobní vady, máte možnost reklamace. Reklamace probíhá v souladu s našimi obchodními podmínkami a platnými právními předpisy.

Postup:

  1. Stáhněte si reklamační formulář - Pro rychlé zpracování reklamace si stáhněte a vyplňte následující formulář: STÁHNOUT REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
  2. Vyplňte formulář - Uveďte v něm své kontaktní údaje, číslo objednávky, popis problému a detaily o vadě zboží.
  3. Zašlete formulář a zboží - Vyplněný formulář spolu s reklamovaným zbožím zašlete na naši adresu uvedenou ve formuláři.

Reklamace zpracujeme nejpozději do 30 dnů od přijetí zásilky a budeme Vás informovat o dalším postupu.

 

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (např. nevhodná velikost nebo nevyhovující zboží)

Pokud jste se rozhodli vrátit zboží a odstoupit od smlouvy do 14 dnů o vyzvednutí objednávky, postupujte prosím podle následujících kroků v souladu s našimi obchodními podmínkami a platnými právními předpisy.

Postup:

  1.  Stáhněte si formulář pro odstoupení od kupní smlouvy - Pro odstoupení od kupní smlouvy využijte tento formulář STÁHNOUT FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
  2. Vyplňte formulář - Uveďte své kontaktní údaje, číslo objednávky a datum převzetí zboží.
  3. Zašlete formulář a zboží - Vyplněný formulář a zboží zašlete na naši adresu uvedenou ve formuláři. Náklady na dopravu při vrácení zboží hradí zákazník.

Po přijetí a kontrole zboží vrátíme peníze na Váš účet v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 dnů.

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.